3 yaşında bir çocuğum var 3 gün önce hafif ateşlendi halsizleşti iştahı gitti 2 gün öyle sürdü dün iyiydi hiçbirleyi yoktu bugün yine aynı şekilde çok çok hafif ateşi var hatta yok denecek kadar az halsizlik var ve yatıp uyumak istiyor grip desem burun akıntısı hapşırık hiçbiri yok . 4 gündür da kakasını yapmadı