Kızlar merhaba, temmuz sonu ağustos başı gibi doğum yapacağım. Yaz bebekleri hastane çıkışı olarak uzun kollu mu giyiyor yoksa kısa kollu mu 🤭 Bir kaç kişiye sordum değişik cevaplar aldım. Biraz saçma bir soru oldu ama maalesef kararsız kaldım. Yeni doğduğu için uzun kollu diyenler var ama o sıcakta da uzun kollu nasıl giyilir hiç bilmiyorum 🤭