On-Fr-Tu 34 hafta oldu sabahları mide bulantısı ile kalkıyorum hiç bir şey yiyemiyorum yesem de çıkıyor. Doktor iyi beslen dedi çocuk sınırda kilo olarak et balık tavuk tüket dedi kokusundan yiyemiyorum ki. Dün sadece yoğurt lu makarna yedim. Yiyemedeğim için üzülüyorum. Karnımın içi tuhaf ishal olmuşum . Sürekli yatmak istiyorum. :/
Gggg-12 On-Fr-Tu bende aynı durumdayım 2-3 gündür enfeksiyonla su sızması da başladı ful yatıyorum şimdi hiç olmamıştı bulantı falan bende ishal düzeldi ama zorla yiyorum
ruveyda123 On-Fr-Tu bende geceleri reflüden istifra etmeye başladım bel ağrım başladı çatı kemiğim ağrıyo ara ara 34le birlikte yeni güncellemeler geldi
Gloria06 On-Fr-Tu 34+4, gece mide problemleri çekiyorum (bulantı dahil) , aynı zamanda geceleri iki bacağım,popom sakat gibi oluyor, ezilmiş gibi ağrıyor.. gece olmasın istiyorum. Yoruldum.. bana da balık ye denildi ama mümkün değil görmek istemiyorum.
Deryayzz Bende 34+2 belim kopuyor sanki yerinden ve karnım ağrıyor mide bulantısı sabah bendede oluyor ama bende gün içinde çok yemek yiyorum sonra rahatsizlaniyorum
On-Fr-Tu Gggg-12 evet çok zor bi durum enfeksiyon bende de var kesin karnımın içleri de ağrıyor . 2200 alt sınırda kilosu dedi düzenli beslen dedi ama yok yiyemiyorum
tgc_gzm2018 On-Fr-Tu yatmadan önce sütle muz ye Gloria06 hapını kullanın hem haftada bir yiyirum hemde balık hali artık omg3 mu ne ondan iciiyorum
Seyma-10 Hasta olmuş olabilirsin benimde bulantılarım doğum yapana kadar devam ediyordu ama geçtiğinde o anlık bulantı yerdim tahin ceviz muz yumurta ye yiyebildigin zaman bebeğe kilo aldırır
On-Fr-Tu Gloria06 balık da dedi. Eşim tutturdu yiceksin . Balık et tavuk zaten sevmiyordum. Bilmiyorum ya ilk zamanda mide bulantısı çekiyordum şimdi de öyleyim . Dışarda bari yiyim diyorum çünkü evde kendin yaparken kokusu da midemi bulandırıyor
Hilalaktscbk Gloria06 Ben de yatarken bir şey yok yatıp da gece tuvalete kalkarken kalça kemiklerim bacak içlerimdeki kaslar bikini bölgesi kemiklerim öyle bir acıyorlar ki uykumda dönerken bile sızlanıyormuşum acıdan.
Hilalaktscbk On-Fr-Tu Ben de bir dönem et balık tavuk hiç içim almadı sebze yedim, et yerine protein ağırlıklı bakliyat yedim yeşil mercimek, nohut vs balık için omega kullandım şimdi biraz daha yiyebiliyorum yani kusmayacak kadar zorluyorum. Üzülme üzüntü besin alamamaktan daha çok etkiler bebeğini. Şekerin yoksa meyve ye sebze ye bol su iç. Benim su bile içemedigi için hamileliginde serumla beslenen arkadaşım vardı hep onu düşündüm şükrettim o kadar da değilim diye. Buna rağmen bebeği gelişimini tamamladı simdi ilkokula basladı.Çoğu gitmiş azı kalmış inşaallah sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza 🩷🩷
On-Fr-Tu Hilalaktscbk teşekkür ederim. Ne güzel şeyler yazmışsınız. Benim psikolojim de gidiyor böyle olunca kafaya takıyorum sürekli depresyon gibi bunalıma girip yatıyorum
On-Fr-Tu Hilalaktscbk evet alt tarafa yoğun baskı var. Nst de sancı çıktı doktor yat dedi nasıl yatayım çocuk 4 yaş her gün okula koyup alıyorum. Ev işi yemek yapılıyor .
Hilalaktscbk On-Fr-Tu Allah kolaylık versin. Ben 35+2 oldum halâ nst girmedim erken değil mi 36da başlamıyor mu?