biranne_ikibebek Kızlar 31+5 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim. İki üç haftadır geceleri midem böyle yanıyor gibi kazınıyor gibi boğazımdan yukarı acı acı bir his geliyor. İlkinde hiç böyle bir şey olmamıştı ilk kez yaşıyorum ne iyi gelir bir öneriniz var mı?
Elo__35 biranne_ikibebek hamilelik reflüsü var bende de oluyor gaviscon ilacı verdi doktorum onunla iyi geldi birde tahin pekmez iyi geliyor
hayalim35 biranne_ikibebek bn havuç yiyorum çok iyi geliyor bn kahvaltı yaptıktan snra bile oluyor az önce bi tane havuç yedim
biranne_ikibebek Elo__35 Sağol canım deneyeceğim iki hafta sonra da kontrolüm var doktoruma söyleyeceğim bakalım