Minkkelebekk Hurremsultan__ keseden pek anlamam ama tek kese gibi duruyor sanki siz alttakini mi benzettiniz ikinci keseye
Hurremsultan__ Minkkelebekk Evet, 4haftalıkken gittim, iki hafta sonra gel renkli ultrasona göndereceğim dedi devlet hastanesi bir de randevusuz gel dedi, o yüzden öyle düşündüm
Gulmyk Minkkelebekk teşekkür ederim bir kızım var birde oğlum olmasını isterim herseyden önce saglık 🌹🌹
Minkkelebekk eda_yaren14 bende hamileyim kız bekliyorum rabbim sağlıkla gönlünüze göre versin inşallah 🌸💞
eda_yaren14 Minkkelebekk Amin Rabbim cümlemize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🤲🌸🥰🤍