tugceck bizlere sakatat yenmemesi konusunda aman dikkat diyorlar ama annelerimiz ananelerimiz hamileliklerinde tüketmişler o zaman yasak değilmiymiş bu gıda… (dipnot işkembe aşeriyorum 😄)
amayinedeiyiilerledim tugceck bildiğim kadarıyla yüksek miktarda a vitamini içerdiği için. Bir de hijyenik olmadığı için. Canın çekip soran bir arkadaşıma doktor yeme demişti 🥲
tugcesakzci tugceck enfeksiyon riski çok olduğu için yasak, bebek gelişimini olumsuz etkileyip anomaliler yaratabilme ihtimali olduğundan. Doktorunuza danışarak temiz yapılmış güvendiğiniz bir yerden nefsinizi köreltecek kadar tüketebilirsiniz eğer izin verirse
Evhamlikurabiyeanne Genel olarak sakatatlarda da gecerli mi bilmiyorum ama ciğer ilk 3 ay yüksek a vitamini icerdigi icin yenmesi tavsiye edilmiyormuş.3 aydan sonra ayda bir porsiyon olarak tüketilebilirmiş