Kızlar merhaba. 34 haftalık hamileyim. Dün görümcemle konuşurken kapı süsü, çikolata, isimli tulum vs yaptırıp yaptırmayacağımı sordu. Hiç aklımda yoktu aslında. İnstagramdan da bir sayfaya sordum kapı süsü 550 magnetler 15 tl gibi fiyatlar aldım. Ama kafam çok karışık. Sizce bu tarz şeylere gerek var mı.