Baharaysel3 Merhaba arkadaşlar 4 gün önce kan verdim 30 çıktı dün tekrar verdim 15 çıktı bende düşükten sonra gebe kaldım diye sevinmiştim 😢 değeri görünce çok üzüldüm meğerse betam düşüyormus
Umay1307 Baharaysel3 Sizde benim gibi kimyasal yaşıyordunuz sanırım kimyasalın tek güzel yani doğal yolla gebe kalabiliyor olmamız önü açıktır derler inşallah bir dahaki ay güzel haberler olur
2Princess1Mom Baharaysel3 Kimyasal sanırım bu ay benimde öyle oldu. Şuan beta sıfırlandı. En son verdiğimde 4 dü beta.
Umay1307 Benim beta değerim 13 şubatta 15 ti fakat kanamam başladı şuan kanamam azaldı ama testler eskisine göre daha çok koyu çıkıyor neden olabilir acaba böyle bir durum yaşayan var mı değer azdı zaten daha hızlı düşmesi gerekmez miydi ☹️
Baharaysel3 Umay1307 yeni olduğu için olabilir mi acaba bide anlamadım düşük mü yaşadınız yoksa gebelik mı vsr
Umay1307 mrhbslm vücut beş hafta içinde kimyasal gebeliğe son verir kürtaj gerekmez beta hcg testleri pozitif çıkar ancak bir kaç hafta içinde sıfırlanır adetle beraber atılır çok hakkında fazla şey var ama artışlar da normal olarak artmaz ve gebelik kesinlikle ilerlemez
mrhbslm Umay1307 ben hamileliğimi evdeki test ile öğrenmiştim birkaç gün gecikmişti reglim. Daha hastaneye gitmeye fırsat bulamadan düşük yaptım. Bunun kimyasal olup olmadığını nereden anlarım acaba