Adet tarihime göre 6. Haftam ama dün ilk doktor kontrolüne gittim gebelik 5 haftalık dedi 0.35mm kese var ve iki hafta sonra bebeğine bakalım dedi. Betama da baktı 4300dü.Bebeğin gözükmemesi normal mi bide kese boyutu nasıl sizce? Fotosunu da ekledim
