maviiiss _merve11 bende bundan kullanıyorum 3. Ayımdam beri memnunum ama mıltivitaminler kokusundan dolayı hep midemi bulandırmıştır
maviiiss _merve11 damla şeklinde vermişti onu kullandım bitti daha sonra sağlık ocağından ücretsiz aldım