Sevil1996 20 haftalığım bugün sağlık ocağı aradı aşı için, 21 . Hafta gidebilirim şehir dışında olacağım sıkıntı olur mu acaba
Hamisbayan Sevil1996 dün ikinci dozu oldum olmaz olaydım ilk dozda sadece kolum ağrımıştı dün başıma gelmeyen kalmadı evdede tektim eşim görevdeydi ateş kusma kalp ağrısı titreme ne varsa çektim sabaha kadar 🥴🥺
Naciyemutlu Dozu 18. Haftada 2. Dozu 22. Haftada yaptırdım canım. Seninki de tek doz olur yüksek ihtimal korur ama bide şöyle bi durum var illa kendi aile hekimliğinde yaptrman gerekmiyor olduğun ilde de misafir olarak yaptırabilirsin. Bende ilk dozumda başka yerdeydim orda yaptırdım
Bsrblr Sevil1996 ılk basta düşük rıskı somra erken doğumu tetıkliyo imza attım vurdurmadım bugün olsa yıne vurdurmam