kubranurleo Mide bulantısı ve kusma problemim olmadı hatta hep tatlı yedim 11+2 deyim. 2 kilo verdim. Yememden içmemden hiç kısmadım halbuki. Bugün de karnım normalde olandan daha da küçük oldu. Düz oldu hatta. Böyle olan var mı ya niye oluyor bu?
Serapjjj kubranurleo olabiliyor bence bende verip sonra kilo alıyorum karnımda küçük, ama benim 3cu gebeliğim son aylarda birden büyüyor 9ay görünümünü almasada, doktor bana iç karnımin genis olduğunu söylemişti çok taķılmayin bende karnım küçük olsa bile maşallah bebeklerim kilolu doğmuştu hatta dedilr bu sendenmi çıktı diye😅😅😅
Serapjjj kubranurleo bende öyle yapyodum, yapmyom şimdi, besleniyodur sen yemeye falan özen göster kilo alıp almaman önemli değil 🥰
Zevalim 12-0 haftalık olduk bugün 7 kilo verdim sabahları çok güzel yiyorum fakat öğleden sonra mide bulantısından akşamları birşey yiyemiyorum