Çok oyalanmayin 7 de demişsiniz şimdi fark ettim kaç saat olmuş hastaneye o saatte gitseniz şuan çoktan kucağınızda olurdu, sancı yavaş gelebiliyor ama suyun gelmesi ciddi bir durum, doktorumun dediği şey suyun gelirse hemen hastaneye gel çünkü. Bir iki hafta önce de arkadaşımın gece suyu geldi hastaneye gitti hemen doktoru gelip sezeryane almıştı. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏