Feyzabgg Kızlar sabahları uyandığımda karnım mesela çok şiş değil,yani o akşam ki haliyle sabahki arasında dağlar kadar fark var.Sabahları resmen sönmüş gibi oluyor.Ve sert olmuyor çok.Normal mi acaba
Mormnekse Feyzabgg benimde aynı şekilde oluyor hatta namazları normal kılabiliyorum ama yatsı namazında o kadar şiş oluyorki oturarak kilabiliyorum çok zorlanıyorum sabah kalkınca hiç bisey kalmıyor 😂
Hulo2105 Feyzabgg benim ilk haftalardan beri öyle. Gazdan sanırım ya da vücudum mu şiştir nedir. Şu an 12+5 im ama görsen 5 aylık hamile gibiyim. Gazım var hissediyorum zaten ama gaz çıksa bile karnım hamile karnı resmen. Demek ki iç karnımız küçük dışa doğru büyüdü hemen😂
tgbmerve Feyzabgg 😆😁😁 kaç haftalık benimde bir aranoyleydi kendime sasiriyordum , 20+2 yiz şimdi bile sabah bir göbeğim var ama az akşama ise 😱😳 baya bir gobusluyum