Guclu_anne merhaba arkadaşlar adetim 5 gün gecikmesine rağmen doktor kasıktan baktı beta hcg 1800 du bişey demek için erken kese var ama çok çok ufak dedi henüz ne bir kasık ağrım mide bulantım halsızligim hiç bir belirtim yok akimtim da yok normal mi