Yasemince9766 Kızlar ikinci bebeğime hamileyim ilk doğumum lohusalik sürem çok zor oldu çevremdeki kişiler ikinci çok kolay oluyor diyorlar sizin düşüncelerinz nedir
ikiprensannesi53 Yasemince9766 ilk doğumda 5 dikiş vardı ikincide hiç dikisim yoktu ikinci doğum daha hızlı ilerledi
Kedilibebekli İkinci daha kolay oluyor genelde evet. Benim ilk doğum çok kolaydı, ikincisi ondan da kolay oldu.
Yasemince9766 ikiprensannesi53 dikişler mahvetti zaten aşırı çoktu bide iyilesmediler günlerce ne oturabildim ne yatabildim yemeğimi bile ayakta yedim
ikiprensannesi53 Yasemince9766 ilk 5 10 gün zor oluyor sonrası doğum yapmamış gibi oluyorsun ben o dikislerle bide hergun hastaneye gidip geldim bebeğim yoğun bakımdaydı 😭😭😭
Yasemince9766 ikiprensannesi53 insanlar birseylerle imtihan oluyor herkes için farkli inşallah bu sefer herşey çok güzel olur hepimiz için
Kedilibebekli Parsmommy sık sık cinsel ilişkiye giriyorduk. Bunun dışında hiçbir şey yapmadım ne spor ne yürüyüş.