Minikfasulyem_26 Selam kizlar sabah kalktgmda akintiyla karisik nişanim geldi pembemsi kahverengi seklinde hafif kasik agrisida var dogum yakinmidir acaba 39 + 3
Ozdemirinannesi- Minikfasulyem_26 benimde 39+3 sabah uyandım nişanım geldi sonra sancılarım başladı öğlen 4 de doğurdum doğum yakındır 🥰
Yasemince9766 Nişan dan hemen sonra olmuyor canim ben iki gün sonra yaptim doğumumu bol bol hareket et pozitif ol sonunda dünyanın en güzel duygusunu yaşayacaksın inşallah
Minikfasulyem_26 Yasemince9766 tesekkur ederm canm. Agrilarda olnca acaba ayni gn icinde dogm baslar mi ki dedm .suan regl agrisi gbi agrilarm var
Yasemince9766 Minikfasulyem_26 tabiki bugünde olabilir kendini çok yormadan bol bol hareket et belini sıcak tut derler sebebi nedir bilmiyorum belki doğum kolaylassin diyedir haberlerini bekliyorum
Minikfasulyem_26 Yasemince9766 sagol cnm benim birsey olrsa haber verirm tabiki ay olur insallah ya 🙏