3 gundur inanilmaz kasik agrisi var sag taraf. Gun icinde ara ara yokluyor hiç bir şey yokken. Afedersiniz her lavaboya çıktigomda da ölüyorum sanki. Acaba idrar yolu mu yoksa hamile olabilir miyim ondan mi sizce ne yapayim adetim daha 3 gun gecikti. Adeti de cok duzenli olmadigim icin bekliyordum daha