Arkadaşlar yine ben.Bilmeyenler için anlatayım betam 48 den 1900 e kadar 2 katı şeklinde sürekli düzgün arttı.Keseyi. görmeye gittim göremedik kanda 2 gün içinde 375 e düşmüş çıktı.Kanamam falan da başlamadı dış gebelikte süreç nasıl oluyor kimyasalı bi yerde kabullendim ama dış gebelik daha korkutucu bişey çok korkuyorum olabilir mi dış gebelikte de düşüş oluyor mu böyle ?