Ezgidgtrtn Kızlar amh 0.57 7 adet yumurta toplandı ertesi gün aradılar 5 tanesi olgunmuş ama 3 tanesi döllenmiş o kalan 2 olgun yumurta 48 saat içerisinde döllenir mi öok korkuyorum
Tubiksercan Ezgidgtrtn sanmıyorum canım. Şimdi artık o döllenen 3 emriyoyu gözlemlicekler. 5 . Güne kadar giden olursa transfer yapacaklar ya da donduracaklar. Ben 6 kere denedim sadece iki kere transferim oldu. Sonra herşeyi bırakınca kendiliğimden hamile kaldım. 8 senenin sonunda. Rabbimden ümit kesilmez
tgbmerve Ezgidgtrtn merhabalar,sizi arayıp 3 u dollendi diyorlarsa artık 3 embriyomuz var, o ikisine sperm verdiklero halde döllenme olmadı attılar onlari unutun, yarın arayıp 3 embriyo hakkında bilgi verecekelr
Cansucannnnnnnn Ezgidgtrtn canım benimde opumda 7 yumurta toplandı üç tanesi embriyo oldu diğerleri ilk 24 saatte döllenmediyse daha da döllenmiyor malesef
Umudumsun098 Tubiksercan sorunumuz aynı sizinle.. ben de yumurta kalitesizgi var 1 kez tüp bebek denedim 14 yumurtadan toplandı 1 sağlıklı kaldı dediler Tutu ama boş gebelik oldu😔 8 yila girdim olmuyor Sizin nasıl oldu tedaviniz . 6 kez yumurta toplandı ama hiç 5 güne gelen oldumu
Kivircikkuala tgbmerve merhaba beni de aradılar 1.gün 9 taneden 4 ü döllenmiş 2.gün aramadılar bugün 3.gün yine aramadılar bi sorun mu var acaba 🥹
Tubiksercan Umudumsun098 5. Güne gelen olmuştu. Transfer oldu donduralnda oldu son tedavimde ama genetik den olumsuz geldi transfer edemedik diğerlerini imha ettiler. Şuan kendiliğinden hamile kaldım . 7 . Haftamdayım kalp atışını duyduk. Temmuz ayındada bi kürtajım var o zaman da kendiliğinden hamile kalmıştım. Rabbim isterse oluyor. O kadar tedavi gördüm emriyo bile zor oluşuyodu şimdi kendiliğinden oldu
tgbmerve Kivircikkuala allahalla biz 3 tüp bebek yaptırdık 1. Gün arayıp kaç tanesi dollendi söylediler 2. Gün aradılar 3. Gün aradılar sonra 4 te aramayacaklarini cihazı acmayacaklarini soylediler 5. Güne kadar kapalı bırakılıp öğün aranildik sabah erkenden transfer olacak yada olmayacak diye 🤔🤔yarın bir arayin