Merhaba kızlar dün ikimci dozumu yaptırdım ilk dozda sadece kolumda uyuşma olmuştu bir günde geçmişti. Ama dünden beri ne ateşim indi ne üşümem geçti ne kusmam geçti birde üstüne kalbim ara ara batmaya başladı. Dün 3-4 defa istifra ettim ve karnıma artık kramplar girmeye başladı ufak bir yerim açılsa hipotermi geçiriyor gibi titriyorum bunu yaşayan oldu mu doktora gitmeli miyim