Mom2024 Selamin Aleyküm merak ediyorum benimle ayni haftdada olan var mi biz bügün tam 15+3 olduk cinsiyetini ögrendimiz mi
Seldahilal Mom2024 19+3 olan ben hala cimsiyet belli değil doktro bı gittiğinde kız bı gittiğimde erkek dedi 😂😂😂😂göstermiyor bizim bebek kendini inslalah sen gittiginde öğrenirsin cnm
ozumunannesi Mom2024 evet son 2 muayenede 2 farklı doktor %90 kız dedi. İlk bebeğim de kız 17 aylık 🥰
rabisskocc Mom2024 31 haftalık olup yorum yapmamda sakınca varmı🤣 ben 12 haftalıkken ikili taramada öğrenmiştim kızım olacağını💗