Bebismgeliyorr Benim de 29dan sonra başladı 35+3 şimdi. Oturur pozisyondaysan sancı hissettiğinde kalkıp bir tur yürümeyi dene evde, ayaktaysan rahat pozisyonda otur öyle okudum internetten denedim bana iyi geliyor. Zamanla alışıyorsun sağlıkla kucağına al inşaallah 🩷🥰