Canım bence doktora git zaten alttan muayene etmiyorlar sebebini ogren. Benimde ilk gebeliğim 34 haftada yaşadım doktor çok ayakta kalıp yorulduysan da olabilir dedi birşey çıkmadı . Ama her kişide farklılık gösterir plesantayla ilgili kanama olabilir , erken doğumu tetikleyen birşey olur gibi bende fikir almak için ilk buraya yazdım sabahına direk doktora gitmek oldu .