Ayse4242 Kizim cuma gunu dogdu suan trombosit dusuklugunden yatiyoruz 5 gundur bir tedavi de uygulanmiyor basina gelen varmi lutfen iyi seylere ihtiyacim var 😔
Ayse4242 Altta yatan nedeni arastiriyorlar ama her sabah elinden kan aliyorlar kani cok yogun delik desik oldu yavrum biraz motive olmaya ihtiyacim var
Sadeceanne2 [silindi] ivig yüklemesi yapıldı mı Bir çok bebek te olabiliyor 1 yaşından sonra düzeliyor bir çoğu size de takip yazarlar büyük ihtimalle her ay bebeği takip ettirirler testler yapılır ter temiz çıksınlar Allahın izniyle inşallah dua edin çok çok dua edin
Ayse4242 Sadeceanne2 malesef bilgim yok suan hicbir tedavi uygulanmadi hematoloji gorecek 5 gundur yatistayiz