Bu saat oldu halen gözüme bir damla uyku girmedi kızlar . Pazartesi günü hastaneye gitmiştim kontrolüm vardı 33 haftalığım bu arada . Doktor nst istedi benden sonra serum takılsın tekrar nstye gir dedi . Bilmiyorum artık orda mı enfeksiyon kaptım ateşim bir türlü düşmüyor,artık öksürmekten karnımın içi yara olmuş gibi ağrıyor .2.5 yaşında oğlum var o da hasta ateşi düşmek bilmiyor . pazartesi gününden beri annemlerdeyim yazık kadıncağız da perişan oldu bizimle . Öylesine anlatmak istedim .