Aysemm44 bir öğrencim vardı kronik bronşit, birinin tavsiyesi ile keçi boynuzu almıştım sabah akşam kaynayıp suyunu içirdim bir haftada öksürüğü çok çok azaldi yarıya indi ve şiddeti de yarıya inmişti, annesi aramıştı beni hocam ne yaptınız kızımın düzeltemedigimiz öksurugu indirdiniz diye, Allah’ın izniyle..
O günden beri bronşit olsun olmasın oksuruklu hastalıklarda hep onu yaparım hep faydasını görürüm.
Içme süresini uzatınca yok derecesine iniyor, deneyebilirsiniz.