Merhaba kızlar ilk gebeliğim 33+1 ile devam ediyoruz 14 Şubat’ta doktor kontrolüm vardı gittim bebek iyi vs dedi de sabahtan bu yana bebeğimin hareketleri aşırı zayıf yani dün önceki gün dans ediyordu resmen şuan çok zayıf sebebi ne olabilir çikolata sırt üstü yatma sola yatma herşeyi denedim ama boş