00pamuk00 Dr unuzun size bunu iletmesi gerek, 6-8-10-12 de gittim 3 haftada bir dediler ama yoğun sancı yüzünden 14 te iki hafta sonra tekrar gittim . 17-21de gideceğim şimdi , riskli gebeliklerde takip farklı oluyor ayda bir birturlu bana gitmek nasip olmadı nezmaan artık ayda bir gel şu haftanda dese iki hafta sonra kendimizi Dr da bulduk hep