Eveettt hanımlar, 14.02.2024 saat 13.05 de güzeller güzeli kızımı kucağıma aldım .
Aslında sürecimizi hep normal doğum olarak devam ettirmiştik fakat 39+6 daki kontrolümde tansiyon yüksekliği görüldü ve test yapıldı gebelik zehirlenmesi için test sonucum sınırda çıktı ve daha bebişim kanala inmemisti rahim ağzında yumuşama yoktu ve açılmam da hiç yoktu bu yüzden doktorum fazla beklemeden ya suni sancı ile doğumu başlatacağını yada sezeryan olacağı bilgisini verdi bana fakat suni sancı alsam dahi %90 sezeryana döneceğini de belirtti çünkü normal doğum için hiç bir belirtim vs yoktu bende sezeryanı seçtim .
Sabah hastaneye yatisimiz yapıldı ve doğuma kadar nst ye bağlı kaldım o sırada sondam da takıldı hiç canım yanmadı içiniz rahat olabilir . Ardından ameliyat saatim geldi ameliyathaneye alındım hazırlıklara başlandı sıra spinal anesteziye geldi ellerimi karnimda birleştirip yorgun şekilde omuzlarımı salmam istendi dediklerini aynen uyguladım ve gram hissetmedim anesteziyi hemen uyustum zaten işleme başlandı ve 5 dakika sonra kızım doğdu sürprizle 😂 kakasını yapmış içerde hemen çocuk doktoru kontrolünden geçti ve sonra yanıma getirdiler . O kadar güzel bir an ki o kadar tarifsiz ki anlatamıyorum bile o anı . Sonra yarım saat içinde benim işlemim de bitti ve temizleyip odaya aldılar beni ardından bebeğim geldi hemen yanıma . Emzirmede biraz zorlansak da herşey çok güzel . Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu inşallah . İlk yürüyüşümüz gayet iyiydi fakat sondam kaydığı icin ağrım oldu biraz sondam değiştikten sonra gayet iyiydi herşey. Şuan da hala yatıyoruz hastanede ve umarım herşey çok güzel geçer .
Biraz uzun oldu kusura bakmayın lütfen tüm sürecim bu şekilde benim için gayet iyiydi herşey çok şükür. Sizlerde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah kuzularınızı 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💕