1 saat önce arabadan inerken sağ bacağımı biraz hızlı attım sanırım dışarı. Aniden vajinanın sol kısmına kramp girdi 1 saattir geçmedi. Bir kaç kere daha olmuştu ama bu kadar uzun sürmedi. 32 haftalık hanileyim bu kramp ve batma hissi normal mi siz yaşıyor musunuz?