Öncelikle herkese merhaba ben 2 ncı çocuğu istiyorum oğlum 2.5 yaşını geçkin fakat ilk doğumumda sezeryan oldum ama adet düzensizliğim var doğumumdan beri şimdi hastehane hastehane geziyorum bu ay korunmayı bıraktık fakat kasik ağrılarım var 2 farklı doktora gittim gebelik çıkmadı ama hastada olmuyorum bu gün alttan muayene oldum ben alttan muayene olmaktan çok korktum bu gün ilk doğumumdada öyle oldu.
Özelde doğum yaptım sezeryan istedim fakat şimdide 2 ncı çocuğu istiyorum ama adet düzensizliğimden dolayı yumurtalıkların kalitesi düşük ne yapmam gerekiyor.
2 doğumumda gene alttan muayene etmezler dimi sezeryan istiyorum çünki.
Bide bu sene hamile olursam oğlumla doğacak olan çocuğun arasında 3 yaş olucak sizce idealmi.
Bana tavsiyeleriniz nelerdir.
Verdikleri ilaç gebelikten korunma ilacı napicagimi bende bilmiyorum.
İlacı kullansam kaç ay sonra gebelik olur.