azracan20 ya kuzum doktorum bu konuda hiç bilgilendirmedi 🥺 özele gidiyordum ve benim gittiğim hastanede normal doğuma teşvik etmiyorlarmış, normal mi doğurmak istiyorsan ebeler doğurtacak o zaman biz sadece sezeryane giriyoruz diyorlar. Bu yüzden bir sonraki randevumu devlet hastanesine aldım, doğum şeklim nasıl olabilir, ne durumdayız bilgi alıcam inşallah, ona göre karar vericem 🙏 Çünkü eğer normal doğum yapabileceksem, bir sıkıntımız yoksa ne bebeğimin ne de benim o zaman niye önceliğim sezeryan olsun ki diye düşünüyorum 🥺