Kızlar lütfen yardımcı olun hamilelikten beri sürekli karnımın altı ağrıyor özelikle sağ şuan 10 haftadayim ağrı daha çoğalıyor uzaninca iyim ama kalkınca yürüyünce eğilince çok ağrıyor şöyle ifade edim ağrıyı hani küçük abdestiniz çok gelir tutarsınız ya ağrı oluyor aynı öyle bsy geçmiyor ya geçen dedim doktora hiç bir tahlil yapmadan normal olur öyle şeyler dedi benim gibi olan var mı