Sadece sırt üstü rahat edebiliyorum sağa ya da sola yattığımda bebek resmen itiyo ve batıyo sıkışıyor geriniyor sadece sırt üstü rahatlıyorum ama ona da sakıncalı deniyor yan yatarak uyuduğumda sabahları karnım acıyarak ağrıyarak uyanıyorum napmalıyım bana akıl verin lütfen