Benim de ilk hamileliğimde kasığıma atmıştı.
Hamilelikten dolayı. Günde iki doz oluyordum oksapar 600 lük. Doğumdan sonra da 6 hafta en az kullanmıştım.sonrada ilacına geçmiştim 6 kutu bitirmiştim.
İnsan sıkılıyor,her yeriniz delik deşik bazen mor ama mecbursunuz kullanmaya sağlığınız için. Bir de beyninize atmış,siz de ben de şanslıymışız ki ne bize ne bebeklere bir şey olmamış.
Beyninize attığı için felç kalabilirdiniz çok şükür o durumunuz olmamış olmuş kişi tanıyorum.
Benim de kasığıma atmıştı. bacakta aşırı şişlik ve renk değişmesi bir de ağrıyla hastaneye gitmiştim ben de. Ciğere atma riski vardı Buda benim için hayati tehlikeydi.12 gün hastane de kaldım.10 gün evde çok hareket etmeden kaldım sonra notmale döndüm.
Şimdi ikinciye hamileyim yine pıhtı sorunu olmasın diye hemen iğne başladılar hamilelik başında.
Geçmiş olsun diyorum iğnelerinizi aksatmayın