Ilayy-81 Ne olur ne olmaz hiç yoktan bir tane olsun diye kiwi aldım. Sezaryen oldum sütüm gelmedi, elim ayağım oldu. Bebeğim göğsümü boşaltamıyor sağıp sağıp aç olduğunu hissettiğim zamanlar veriyorum. Gece hemen ısıtıp veriyorum benim de onun da uykusu bölünmüyor. Ön sütü emiyor mesela son sütü yağlı kısmı sağıp içiriyorum. İnstagramda ebeler ön süt son süt diye bir şey yok demişlerdi mesela. Ben ön sütü saydığımda beyaz renkli süt geliyor son sütü sağdığımda yağlı sarı bir süt geliyor onlar da bebeğe kilo aldıran süt 🫠