BarlasTimurunAnnesi Bebeğiniz kaçıncı haftada doğum kanalına girdi? 34+4 hala kafası sağda poposu solda 🥹🥹 Hala bir umut döner mi dersiniz?
Anonim1m BarlasTimurunAnnesi bebek sancı ile birlikte doğum esnasında bile dönebiliyor benim bebeğim hep pozisyon değiştirdi
hayalim35 BarlasTimurunAnnesi 30+1 haftalığım pazartesi Bnmde randevum vardı bnmkide tersti başı yukarıdaydı ayakları aşağıda dönmeyecek die ödüm kopuyor 2 normal doğumdan snra sezeryan kaldıramam heralde😔
BarlasTimurunAnnesi Anonim1m bir de doktorum en geç 39’da sezaryenle alalım dönmezse dedi. Bende düşünüyorum ya 40. Haftada falan kendiliğinden dönerse normal doğum yapma şansım olursa diye üzülüyorum ☹️
MehtapGkmn 31 haftadan beri doğum pozisyonunda benımki 37 haftalıgz şuan İnşAllah döner seninkide canım
BarlasTimurunAnnesi MehtapGkmn inşallah bekliyorum sabırsızlıkla. Perinatolog 32. Haftada bana birdaha dönmez bu bebek oturmuş kalkmaz dedi egzersiz de yapıyorum ama tık yok yarın randevum var bakalım ne diyecekler
Anonim1m BarlasTimurunAnnesi kilodan dolayı bazı bebekler yer darlığından dönemeyebiliyormuşta hattta son haftalarda bebek hareketleri zayıflar alan kısıtlıgından dolayı tamamen şans oluyor artık bu durum
MehtapGkmn BarlasTimurunAnnesi ama yinede olumsuz düşünme hayırlısı neyse senin için ve bebek için o şekil olsun doğumun İnşAllah 🤲❤️
BarlasTimurunAnnesi Anonim1m kilolu değilim karnım çok az büyüdü hatta dönebilecek çok yeri var ama yaramaz dönmüyor 😅 bugün doktora gittim tekrar baktık yine tık yok
Halime_td 39 haftadayım bugün gittim kontrole daha yeni döndü ama kanala girmemiş bu seferde 1 hafta daha bekleyelim dedi doktor o yüzden moralinizi bozmayın benimkide yeni döndü umarım yerini alır 🥺