XBirmelekannesiii Kızlar 36 haftalığım bebeğim çok haraketli gerçekten bazen haraketleri canımı bile yakıyor geceleri uyutmuyor normalmi bu yani doktoruma sorcaktim unuttum
Eminefidan XBirmelekannesiii benim bebebgim de çok hareketli başından beri. 39+2 yim şu an bile kıpır kıpır .Doktora hiç sormadım ama internette bebeğin hareketli olmasının sağlıklı olduğunn göstergesidir yaziyor.Bence bizim bebişler biraz hiperaktif.🌸
Asel53 XBirmelekannesiii benimde bebeğim aşırı hareketli, doktoruma sordum dedi seni biraz rahatsız edebilir hareketleri ama bizim tsm istediğimiz bi durum çok hareketli olması .
evas08 Hareketli olması bence de çok iyi. Bizimki çok sakin mesela, günde 2-3 defa anca hissederim. Bu psikolojik açıdan çok yorucu oluyor o nedenle hareket etmesi daha iyi. 🙏🏻