ozgyrs
Günaydın kızlar. İki gündür boğaz agrısı halsizlik ile işe gidip gelıyorum bugun daha kötu oldum bogazım taş gibi olmuş. 😔 işler bu aralar ay sonu oldugu için fazla yogun rapor almamda imkansız. Şu boğaz agrısını geçirsem bana yetecek cünkü iştahım kapalı ve bebeğim beslenemiyo diye korkuyorum 🥺 bir önerisi olan var mı? Şimdiden teşekkür ederim ❤️🙏🏽
tugrammm
Ihlamur içebilirsin canım yumusatır bogazını.oksurukte varsa siyah turpu oyup içinden akacak sekilde bir cay kasıgı bal koy sabaha kadar bi bardaga aksın onu iç iyi gelir gecmiş olsun
Merveymktrmn
Cnm bna saglık ocagnda doktor tatlı kasıgı bal yarm kasık zemcefil ve limonu sık yut demişti cok iyi geliyo
Gktg2009
kaynamış soğumuş bir bardak suya 1 silme çay kaşığı doğal tuz (himalaya ya da doğal kaya tuzu) bir tatlı kaşığı ev yapımı sirke ( market sirkesi zararlıdır ev yapımı olacak). genize ve burna gusül abdesti alıyor gibi gargara yapalım günde 6 kez kullanalım. Birde süte 1 silme çay kaşığı zencefil ve zerdeçal, çok az da karabiber, balla karıştırıp içerseniz en doğal yöntem olur!
Gktg2009
Doktorumun yazdıgı aynı şekilde gönderdim
Dilekulgtt
Bende senin gbiyim ayriyetten disim de cikiyor mahvoldum bisey yiyemiyorum 😪