seymaa7 ben kullandım, aktardan almıştım. Doğumum başladığında yani sancılarım gelmeye başladığında suya koydum o anda yanınızda biri varsa Meryem suresi okuyabilir suya başka surelerde okunabilir. Benim okuyacak kimsem yoktu o an telefondan sureleri açıp suyun yanına koydum. Sonra sudan bir iki yudum içtim.