Kızlar merhaba kayınvalidemi 2 ay önce KETEM de göğsündeki kitle için muayene götürdüm bugün aldığım sonuçlarda doktor bana erken kanser evresinde olabilir dedi kağıdına biradas 5 yazmış lar genel cerraha yönlendirdi yarın kayınvalidemi oraya götüreceğim internetten bktigimda %90 oran veriyor bazı yerlerde temiz çıkma ihtimali var diyor başına böyle birşey gelen varmı kadın sapasağlam ayakta hiçbir sorunu yok hiçbir hastalık vs belirti hicbirsey yok nolur güzel şeyler duymaya ihtiyacım var bilgisi olanlar yazabilir mi lütfen 🙏🙏