251211 Ebrarabla_06 kızzz hala benim cinsiyet belli olmadı taa 18. Haftada mı ne sormuştum sana şuan 23 oldum inatla göstermiyorr 😁😁
Ebrarabla_06 251211 benim de belli olmadı canım benim 🤣 kız detaylı ultrason da göstermedi mi kendini göstermeyen bebekler genelde kız derler🤣🤣
Sumeyye42 XBirmelekannesiii 49 🥹🥹 buraya ilk geldiğimde zaman nasıl geçecek demiştim şimdi sayılı günler kaldı 🥲
251211 Ebrarabla_06 valla sen erkek dedin ta o zaman doktor artık sen en iyisi 24 haftanın sonunda gel dedi bakıcaz😁😁