Esracetinkaya Merhaba arkadaşlar 5 gün önce normal doğum yaptım. 3 dikişim var ağrısından duramıyorum. Oturup kalkamıyorum. İlaçların faydası olmadı. Ne yapabilirim
Dilan_55 Esracetinkaya ağrısı olması değişik enfeksiyon olabilir doktora gidin bence benimde 3 dikisim vardı illaki oturup kalkarken zorluk oluyor ama öyle acı ağrı olmadı hiç
Hazalaskin Esracetinkaya o kadar ağrımamasi lazım aslında canım benimde 3 dikişim vardi iki gün sızladı sonra oturup kalktikca acırdi belki enfeksiyon mu var acaba canım bı git doktora
ikiprensannesi53 Esracetinkaya eczaneden batikon al pamuğa dök ve pansuman yap o bölgeye hem enfeksiyon engeller hem hızlı iyilestirir
170420 Esracetinkaya baticon mutlaka kullan dikislere hem çabuk iyilestiriyir hem enfeksiyina iyi geliyor
ikiprensannesi53 Esracetinkaya ilk günler normal bide zorlamissan yanlış hareket ettiysen ondan da kaynaklanabilir
havakervan Esracetinkaya Benimde 42 gün oldu doğum yapalı ben her tuvalete girdiğimde batikonla temizleyip kantoron yağı sürdüm çok şükür hem çabuk iyileşti hem de enfeksiyon kapmadım tavsiye ederim