tugcebyrmm
Ben de 37.haftada doğum yaptım, normal doğum kadar güzeli gerçekten yokmuş doğum bitince her şey anında bitiyormuş eğer aksilik olmazsa kesinlikle doktorunuzu dinleyin. Bu süreçte en önemlisi ebenizi ve doktorunuzu dinlemek, benim bebeğimde çift tur kordon olduğu için kendini itmekte biraz zorlandı ve o yüzden suniyi diğer normal doğumlara göre fazla aldım bu yüzden hissettim ama öyle çok kötü değildi kesinlikle, ağrısız asla değil yani tamamen uyuşmuyor eğer öyle olsa zaten doğum esnasında ıkınmanız zorlaşır o yüzden ağrı azalıyor tamamen dayanabileceğiniz ağrıya dönüşüyor her zaman değil sancı çok arttığında hissediyorsunuz onu da bol bol nefes egzersizi yapın şimdiden doğum esnasında en önemlisi o 🙏🏻
İnşallah tek nefeste sağlıkla kucağınıza alırsınız