İlk oğlumun detaylı ultrasonunda kalbinde parlaklık ve beyninde kist çıkmıştı doktorum kalpte parlaklık olsa tek başına bir anlam ifade etmiyor ama iki bulgu olunca sıkıntı demişti gebeliğim ozaman zehir olmuştu sonra şükür kalpte parlaklık ve kist doğum yapmadan kendiliğinden kayboldu çok şükür oğlum şimdi 3 yaşında bir sıkıntısı yok sizde güzel düşünün güzel olsun olmadı içiniz rahatlasın diye fetal eko çektirtebikirsiniz