Kızlar merhaba 4 yıllık evliyim, 2,5 senedir deniyoruz 3 çatlatma iğnesi denenmişti olmadı. Sebepsiz infertilite olarak kendi isteğimizle tüp bebeğe başladık. Allahın izniyle transfer günüm 23 şubat denildi bir sorun olmazsa.. Yumurtalarım güzel toplandı ve kaliteli olanlarda varmış doktor memnun o yüzden yaşım 26 olduğu için ve ikiz gebelikte erken doğum vs riskleri olduğu için tek embriyo düşünüyor koymayı. Fakat bende tekrar aynı süreçleri yaşamamak için çift embriyo koydurup en azından biraz daha şansı artıtabilir miyim diye düşünüyorum ve kararsızım açıkcası bi tane olsun sağlıklı hayırlı olması en büyük duam. Fakat tek embriyo tutunmazsa tekrar aynı süreçten geçmekten korkuyorum. Siz neler yaşadınız bu yolda🌸 Allahım hepimizin yardımcısı olsun🪽