Görümcem de 2 kere düşük yaptı, 2 gebeliğinde de karnındayken bebeğin kalbi durmuş. 3. Gebelikten önce birsürü tahlil verdiler araştırdılar, kan pıhtılaşması sorunu varmış. Kan pıhtılaştığı için bebek beslenemiyor ve bu yüzden kalbi duruyormuş. Doktor aspirin vermiş, 3. Gebeliğinde de iğne kullandı ve sağlıklı bi doğumu oldu, 6 yaşında oğlu var şimdi :)