Leyla39 Beni ikinci defa heyecan bastı. Sağlıkla gelsin 🥰. İki haneli rakamlara düştük 🥳🥳. 25+5 olduk. Var mı benimle aynı haftada olan anneler. Azıcık sohbet edelim 🥰
mimar_anne Leyla39 erkek canım ☺️ bir oğlum daha var 14 aylık daha önce yaşadım bu duyguyu hee şeyiyle çok güzel sağlıkla gelsinler minikler sizin cinsiyet ne
Leyla39 annelik_4 heyecanla kucağımiza alacağımız günleri bekliyoruz. Sağlıkla gelsinler bebisler 🤲🏻🥰❤️🥳
Leyla39 Buseirgit çok teşekkür ederim. Sizde sağlıkla kucağınıza alın hocam.🥰💐🥳🍀 Sayılı günler akıp gidiyor.
Leyla39 mimar_anne sağlıkla gelsin küçük adam🧿🍀💐🥳 benimde 29 aylık bir oğlum var. İkinci oğlanla yola devam 😁😁
Anne2509 Leyla39 Aynı gündeyiizz bizim de bugün son 99😊Bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip olsunn inşallah🌸🌸
Leyla39 Sema2525 benim ilk gebeliğim sezaryan idi. Bende sancinin tadına varmadim. İnşallah güzel bir sancı ve bir avazda dünyaya gelir🤲🏻