Maviikaktus Kızlar selam ben 7 şubatta kan verdim 0.19 çıktı reglime 3 gün vardı şuan reglim 5 gün gecikti tekrar test mi yapmalıyım kan mı vermeliyim en son ilişkim 30 Ocak yeni mi döllenme oldu acaba
Demsi_83737 Maviikaktus regle 3 gün varken mutlaka çıkması gerekirdi olsaydı. Ama yine de bi test Yapın. Stres de gecikmenin en büyük sebeplerinden biri
Maviikaktus Ebrar042 rahmime ve alt karnıma kramp giriyor çok akıntım var sürekli adet oldum gibi hissediyorum başka hiçbir belirtim yok test yapmaya korkuyorum sonuç negatif çıkarsa diye
Maviikaktus Demsi_83737 bende öyle düşünüp ilk gecikme günleri umursamadım strestendir diye ama burda okuyunca geç döllenme falan mı acaba dedim
Ebrar042 Maviikaktus Yani her türlü sonucu öğreneceksiniz hiç olmazsa şüpheniz merakınız daha da uzun sürmez
Maviikaktus Demsi_83737 geç döllenme olduysa bile 15 gün geçti son ilişkinin yinede çıkar değil mi varsa
Fatma_ecem4 Maviikaktus ben üç gün geçince erken gebflik testi yaptım çıktı sizde yapın erkrn gfbelik testi diye belirtin eczaneye onda çıkacaktır
Maviikaktus Fatma_ecem4 aldım aldım hatta normal kaset testte aldım ikisinde yaptım çıkmadı maalesef hayırlı olsun sizin bu arada 😊